9 saveta za kreiranje najboljeg SEO sadržaja u 2019. godini
SEJ (Seach Engine Journal) je početkom meseca objavio 9 saveta za kreiranje najboljeg SEO sadržaja u 2019. godini. Prenosimo savete koje su podelili sa nama!
U 2019. SEO sadržaj će imati fokus na korisnika…Ako želite da poboljšate svoj sadržajni marketing, morate da koristite prakse koje će zaista doneti korist. Sadržaj koji je visoko rangiran, koji pokreće saobraćaj i donosi potencijalne klijente uvek je fokusiran na korisnika. Kada pišete pravim ljudima na pravi način, vaše pisanje i sadržaj će se rangirati više.
Spremni?
Evo devet najboljih saveta koji vam pomažu da napravite svoj najbolji (najčitaniji, najčešće deljeni i najvredniji) sadržaj ove godine i na dalje.
- Pišite pravim osobama sa ciljanim ključnim riječima
Vaš SEO sadržaj neće doći do pravih ljudi ako ga ne optimizujete pomoću ciljanih ključnih reči. Šta mislimo pod “ciljane ključne reči”? Ovo su ključni pojmovi i fraze koje vaša publika aktivno traži. Da biste pronašli ove izraze, prvo morate razumeti:
- Koji su segmenti vaše publike.
- Koja vrsta informacije im je potrebna.
- Zašto im je potrebna ta informacija.
- Koje ključne reči koriste da bi je pronašle.
Ovo može izgledati kao veliki zadatak, ali zaista nije ako ga podelite na nekoliko aktivnosti:
- Istraživanje publike: Identifikujte tip publike koja želi / potrebno joj je ono što nudite. Zatim identifikujte gde se ta publika skuplja online. Razgovarajte sa njima. Istražite ih. Otkrijte njihove lične navike, preferencije, demografiju i statistiku. (Marketing Land ima dobar vodič za ovaj proces.)
- Istraživanje ključnih reči: pronađite relevantne, profitabilne ključne reči koje se odnose na vašu stručnost, proizvode / usluge i namere vaših korisnika.
- Tematska istraživanja: Nađite sadržajne teme na osnovu ciljanih ključnih riječi koje ste otkrili i onoga što vaša publika želi da nauči/ zna.
- Fokus na čitljivost
Sadržaj SEO-a koji puca na vrh SERP-a ima nekoliko stvari koje rade u našu korist, uključujući i ovu stavku:
Neverovatno je čitljiv.
Kada vaša publika klikne na vaš link, svaki element na stranici čini da žele da ostanu i pročitaju ga. A kada ostanu i čitaju, vaša stranica izgleda sjajno za Google. On signalizira: “Hej, ova stranica je relevantna za upit za pretraživanje! Korisnik je pronašao informacije koje je tražio!”
Taj signal se zove vreme zadržavanja – ili vreme koje prolazi između tačke kada kliknete na rezultat pretrage i tačke kada se vratite na stranicu sa rezultatima. Čitljivost doprinosi dužim vremenima zadržavanja sa nekoliko osobina:
- Jasnoća
- Organizacija
- Logika
- Jednostavnost
Da bi bio čitljiv, vaš sadržaj treba da prenese sve vrste informacija na razumljiv način. A kada je vaš sadržaj razumljiv većem broju ljudi, više ljudi će ostati duže, što će pomoći vašem Google rangiranju.
- Idite dublje u sadržaj
Veliki SEO trend za 2019. je kreiranje sadržaja koji ide dublje i dalje u temu. Ovo se radi na višem rangiranju jer, prema digitalnom marketeru Eriku Engeu, Google “intenzivira svoj fokus” na kvalitetu sadržaja. To je ono što je Enge rekao u nedavnim trendovima iz Danija Gudvina u SEO žurnalu: “Pratili smo SEO performanse nekoliko različitih sajtova. Sajtovi koji su pružili izuzetnu dubinu u kvalitetnom sadržaju doslovno su skočili na rang listi tokom godine. Mesta koja su bila slabija u sadržaju su podbacila u poređenju. ” Štaviše, prema Engeu, ovaj trend će se nastaviti. Dakle, kako da kreirate dublji sadržaj?
- Pišite dugačke blogove – 2.000 reči ili više.
- Istražite teme koje imaju mnogo različitih aspekata i uglova.
- Pišite vodiče.
Idite dalje od istraživanja na površinskom nivou. Umesto uobičajene Google pretrage, pokušajte sa Google Scholar ili industrijskim publikacijama da biste pronašli nove podatke i studije.
- Poboljšajte brzinu stranice
Pomozite svojim stranicama i sadržaju da se brže učitavaju i prikazuju. Što je brzina stranice sporija, više ćete biti iritantni svojim korisnicima. Ko želi da sedi i čeka da se sajt učita? Prema izveštaju BBC -ja, polovina kupaca neće čekati više od 3 sekunde da bi se stranica za maloprodaju učitala. Istraživanje grupe Nielsen Norman otkrilo je da će većina korisnika bataliti stranice u roku od 10-20 sekundi.
- Investirajte u vizuelne objekte
Prema istraživanju Skajvorda, članci koji sadrže relevantne slike imaju 94% više prikaza od članaka bez slika. To je zato što smo doslovno predodređeni da primetimo slike prvo i odgovorimo na njih. Međutim, uticaj umetanja dobro dizajniranih, visokokvalitetnih slika u vaš sadržaj je mnogo veći od bacanja nekoliko slučajnih, preterano iskorišćenih fotografija. Vaš sadržaj će izgledati više kohezivno, profesionalno i autoritativno sa pravim slikama, tako da je dobra ideja investirati u njih za bolji SEO.
- Navedite činjenice (i pravilno ih navedite)
Ovih dana, internet olakšava gotovo svakom „stručnjaku“ da iznese čudne tvrdnje bez ikakve provere podataka (pogledajte Snopes Junk News Archive). To znači da će oni koji daju podršku, činjenice, izvore i podatke u svom sadržaju, lako izdvojiti sebe od ostalih. Ključ za pouzdan SEO sadržaj: Istraživanje!
- Formatirajte sadržaj za istaknute isečke
Istaknuti isečci nedavno dobijaju mnogo pažnje u SERP-ovima, a to će se nastaviti samo kroz 2019. godinu. Ovi mali blokovi informacija mogu se pojaviti na stranici sa rezultatima kada korisnik postavi pitanje, kaže Google. Kao što možete videti, isečci (featured snippets ) dobijaju prvo mesto na vrhu stranice – izuzetno poželjno mesto! Da biste povećali verovatnoću da će se vaš sadržaj odabrati za istaknuti isečak, postoji nekoliko taktika koje možete isprobati:
- Definitivno odgovarajte na pitanja u svom sadržaju.
- Napravite svoj sadržaj tako da je najvišeg mogućeg kvaliteta.
- Koristite numerisane i označene liste.
- Uključite statistiku i podatke.
- Logički struktuirajte sadržaj.
- Budite stručnjak
Ovih dana, Google ceni autorstvo / stručno autorstvo u sadržaju više nego ikada ranije. Ugled je važan. Prema nedavno ažuriranim smernicama Google je u rangiranju kvaliteta pretrage uključio i kreatora sadržaja i istorija te osobe doprinosi kvalitetu stranice.
Dokaz o ugledu može uključivati sledeće:
- Iskustvo iz prvog lica (tj. radili ste 10 godina i objavili zanatsku knjigu, ili ste iskusni jahač na konjima i imali ste lekcije, itd.)
- Šta šira mreža govori o vama (mišljenja, diskusije na forumu, autorske biografije, vesti i članci na Vikipediji, itd.)
U tu svrhu, uključivanje stranice About na vašoj web-lokaciji, kao i biografije autora za vaš blog, su neophodne za izgradnju reputacije.
- Radite originalna istraživanja
Originalno istraživanje je ogroman magnet za SEO sadržaj. Ako možete uključite sveže statističke podatke, studije, informacije i istraživanja, dobićete mnoštvo mogućnosti za druge web-lokacije da se povežu s vama i navedu svoje mišljenje, navodeći vas kao izvor, da ne spominjemo neverovatnu vrednost za vašu industriju i publiku. Prema izveštaju Mantis Research-a i BuzzSumo-a iz 2018. godine za Izvorno istraživanje za marketing, 56% marketinških kompanija koje koriste originalna istraživanja u svom sadržaju kažu da je premašilo ili ispunilo očekivanja.
Povrh toga:
- 74% je izjavilo da su videli više saobraćaja na sajtu zbog originalnih istraživanja.
- 63% je reklo da vidi više deljenja na društvenim mrežama.
- Nepotrebno je reći, istraživanje je dobar način da poboljšate svoj SEO sadržaj.
Neke ideje dobrog istraživanja:
- Uradite studiju slučaja na osnovu uspeha ili neuspeha vašeg brenda – oba su vredna nastavna sredstva.
- Pregledajte svoju industriju i sastavite rezultate.
- Analizirajte svoje podatke / metrike i objavite svoje nalaze.
Spremni za najbolji SEO sadržaj u 2019?
SEO sadržaj koji je fokusiran na publiku će biti prava stvar 2019. godine. Kada usavršite ono što vašoj publici treba i želi od vašeg sadržaja, koristi će biti ogromne. Koristite savete u ovom članku da biste počeli!
Izvor: www.searchenginejournal.com
- Posted by Jelena Aksentijevic
- On January 14, 2019
- 0 Comment