Copywriting

Često u poslednje vreme možemo čuti o novom zanimanju zvanom “Copywriter”. Šta to zapravo znači? Da li nam je zaista ta osoba potrebna ili možemo i sami napisati tekstove?

Naravno da možete…ali pitanje je kakvi će to tekstovi biti.

Kada pominjemo optimizaciju sajtova, važno je da razumemo da Google čita tekst i na osnovu toga rangira sajtove (između ostalog). Zbog toga je vrlo važo kako taj tekst izgleda i šta sadrži. Pa šta onda treba da sadrži jedan kvalitetan tekst i kako treba da izgleda?

 

  • Treba da bude jasan. Da se odmah vidi o čemu se radi i bude napisan jezikom koji naši čitaoci razumeju
  • Dovoljno dugačak da se dopadne Googlu a dovoljno kratak da naš čitalac ne odustane
  • Treba da bude promotivan i pozove čitaoca ne neku akciju (u zavisnosti od toga šta želimo da postignemo)

 

Za naše klijente vrlo često pišemo i tekstove. I ne samo to! Dok pišemo odmah tekstove prilagođavamo za SEO. Tako dobijete odmah optimizovan tekst na bilo koju temu. Vi nam zadajte a mi smo tu da proučimo i napišemo. Samo osvane na vašem sajtu :).