Kako izabrati ključne reči?
Na početku optimizacije vašeg sajta potrebno je da razmislite i izaberete odgovarajuće ključne reči. Ovde imamo tri važne stvari. Šta to znači?
Razmislite – ovo je vrlo važno. Ukoliko se ne razumete u optimizaciju, prepustite to nekome ko se razume. Konsultant će u skladu sa vašim predlozima i željama da uradi analizu i dotera vaše predloge. Razmislite čime se zaista bavite i šta stvarno piše na vašem sajtu. Razmislite da li na sajtu postoji mesto, stranica, koju biste optimizovali za određene ključne reči.
Izaberete – ukoliko želite i sami ovim da se pozabavite na raspolaganju vam stoji Google Keywoord Planner. Besplatan alat kojim možete testirati vaše željene ključne reči. Dobićete indikativne rezultate koliko puta se odredjena reč/fraza ukuca u Google mesečno. Ovde ima još detalja koje je potrebno podesiti.
Odgovarajuće – nije dovoljno da reč ima veliki broj pretraga (čak to i ne mora da bude presudan kriterijum) već uključite logiku. Pogledate konkurenciju. Vodite računa da ne izaberete neku generički opštu ključnu reč (npr. proteza, max factor, nekretnine i sl). Kada neko na ovaj način ukuca nismo sigurni šta stvarno želi. A mi naravno želimo korisnike koji imaju nameru da kupe nešto ili se bar raspituju u nameri da obave kupovinu. Takođe, kreativne ideje da stavljate ključne reči koje donose mnogo pretraga a vi se ustvari ne bavite baš time (nemate tu uslugu ili proizvod) zaboravite.
Imajte u vidu da ”koliko % ključnih reči u tekstu ima” je davno prevaziđena metoda. Ne ponavljajte reči do besvesti kako bi Google video da vi stvarno pišete o tome. Izbor ključnih reči je vrlo, vrlo bitna stavka u optimizaciji sajta. Zbog čega? Posto. Ako izaberete pogrešne ključne reči, i ako dođete na prvu stranu, bićete na pogrešnoj prvoj strani, tamo gde vas klijenti ne traže.
Zato toplo preporučujemo, izbor ključnih reči i celu optimizaciju prepustite nekome ko se bavi time. Pozovite nas !
- Posted by Jelena Aksentijevic
- On July 9, 2018
- 0 Comment