Na koji način pretraživači rangiraju sajtove?
Često nas pitaju: A kako vi to radite? Kako baš taj sajt bude na prvoj strani? Mi smo mislili da je sigurno ta kompanija bolja od drugih pa se tu našla.
Ovo može da bude ali ne mora da znači. To što je sajt na prvoj strani znači jedno od dva sledeća:
1. dobro je optimizovan za Google tj. bolji je od konkurentskih sajtova ili
2. konkurencija je slaba i lako se probio na prvu stranu
A kako Google uopšte zna gde da vas nađe i na koju stranicu da stavi vaš sajt? Jednostavno je. Google čita! Da, da, baš tako, čita šta piše na vašem sajtu. Zato je vrlo važno da sami upišete ono šta želite da Google pročita. Sajt koji se npr. bavi kugličnim ležajevima i koji je odličan se sigurno neće pojaviti na prvoj stranici ako neko ukuca ”frizer beograd”, ma koliko da je dobar. Vrlo je važno da sredite sajt u skladu sa SEO standardima tj da optimizujete sajt.
Takođe važno je da znate da pretraživači ne vide šta je na slikama koje ste stavili na sajt. Oni samo čitaju ukoliko ste toj slici dali naziv.
Šta je online SEO ili optimizacija sajta online?
Potrebno je da sredite meta podatke, opis, naslov, ključne reči. Odatle će Google da pročita o čemu se radi na vašem sajtu i rangira za odgovarajuću ključnu reč. Ukoliko ovo ne uradite, Google će sam pročitati ali dolazite u poziciju da možda pročita drugačije nego što biste vi voleli i da vaš sajt ne izadje u rezultatima pretrage ili izadje ali za pogrešnu ključnu reč.
Koliko često Google posećuje sajtove i kako?
Google preko svojih ”paukova” (spiders) povremeno posećue sajtove. To povremeno ne znači ni svakog dana ni svake nedelje. Nekoliko puta godišnje je najpreciznije. Postoje načini da ga malo podsetite na svoj sajt ali generalno to nije prečesto.
Iz tog razloga takođe ne morate svoju poziciju na Google proveravati toliko često. Nema velikih i pravih promena npr. svake nedelje. Optimizacija sajtova traži strpljenje i vreme.
- Posted by Jelena Aksentijevic
- On July 9, 2018
- 0 Comment