”Koliko to košta?”

Iz našeg iskustva, kada nam zazvoni telefon i čujemo: ”Dobar dan, da li je to agencija? Hteo sam da pitam koliko košta da dodjem na prvo mesto?”, najčešće (da ne kažem nikada) posao se ne sklopi.

Kada razmišljate o optimizaciji svog sajta i pozicioniranju na Google, molim vas da imate širu sliku i da na to ne gledate kao na trošak. Optimizacija sajta je investicija a ne trošak. Bez obzira koliko investirate kod nas ili naših kolega, ukoliko vas dovedu na prvu stranu ili još bolje na prvo mesto, nema tih para koje vi možete da im platite. Zvuči grubo ali je tako.

O predostima optimizovanog sajta smo već pisali i možete ih pročitati. Računica je vrlo prosta. Bilo da se bavite uslugama ili proizvodnjom, stavite na papir.

Uzmimo u obzir činjenicu da 90% ljudi ne prelazi na drugu stranu Google, kada nešto traži. Zamislimo da imate sajt vezan za pranje tepiha, Kada ukucamo ”tepih servis Beograd” izlazi nam 118.000 rezultata. Samo njih 10 je na prvoj strani. Dakle ako niste na prvoj strani imate samo 10% šanse da vas neko vidi preko interneta.  Mesečno 720 puta ljudi ukucaju u Google ”Tepih servis Beograd”. Dakle imate 720 šansi da vas neko pronađe.

Ukoliko ste na prvoj strani 90% šanse da se nađete u tih 720 je tu. Uzmimo da u proseku pranje tepiha kosta 1.000 dinara. I neka samo 10% kupi baš vašu uslugu, to je 72×1.000= 72.000 dinara mesečno  (a da ne pominjemo ukoliko više od 10% kupi kod vas).

Uporedite:

Koliko je potencijalnih prodaja ukoliko ste na prvoj strani?

Koliko plaćate optimizaciju sajta?

Prosto, zar ne?

  • Posted by Jelena Aksentijevic
  • On July 9, 2018
  • 0 Comment