Analiza Ključnih Reči

Istraživanje tržišta

Da li tačno znate na koji način vaši kupci po internetu traže vaše proizvode/usluge ili samo nagađate?

Istraživanje konkurencije

Ideje mogu doći sa raznih strana. Važno je da vladamo situacijom i da smo upoznati šta rade konkurenti.

Odabir ključnih reči

Od šire napravimo užu listu naših ključnih reči/fraza.  Važno je  ko nam je publika i šta želimo da postignemo.

Prilagodjavanje sajta

Sajt sređujemo u skladu sa odabranim ključnim rečima. Sređujemo tekstove i slike, takozvani ”On site SEO”.

Analiza ključnih reči

WORKING WITH US

Ključnu reč (Keyword) možemo definisati na više načina. Ova dva su nama, kao vlasnicima sajta, vrlo važna:

1. Ključna reč je parametar koji pretraživači (npr. Google, Yahoo) koriste kako bi našli relevantne web stranice.

2. To je reč ili fraza koju internet korisnici ukucavaju u pretraživač i na taj način dolaze do potrebnih informacija / sajtova.

Analiza ključnih reči (Keyword analysis) je proces kojim proveravamo koje reči ili fraze posetioci vašeg sajta koriste ili će koristiti kako bi došli do vašeg web sajta. Ova faza je vrlo važna za SEO. Ukoliko internet korisnik ukuca “Ključnu reč XY” a vaš sajt je optimizovan za tu ključnu reč, pojavićete se u vrhu liste pretraživača.
Različite stranice na vašem sajtu sadrže različite informacije (govore o različitim proizvodima, uslugama i sl).  Nisu sve stranice sajta optimizovane za iste ključne reči.  Važno je da stranica bude optimizovana tačno za onu ključnu reč o kojoj govori.

Nije dovoljno optimizovati samo jednu stranicu.

Key words u praksi?

Uzmimo za primer sajt firme Skills, koja se bavi obukama zaposlenih (soft skills obuke, kao što su veštine rukovođenja, prodaje, komunikacije i sl) . Kao i svuda u prodaji, na internetu je primarno šta su ključni proizvodi ili usluge jedne firme. Obično su to i osnovne ključne reči.

Ukoliko ukucamo npr. “Veštine rukovođenja” izlazi nam određena lista kompanija. Jedna stranica sajta firme Skills je optimizovana za  frazu “Veštine komunikacije” i nalazi se na prvom mestu na listi pretraživača. Zbog čega je ovo važno?

Prednosti optimizovanih sajtova za prave ključne reči:

1. Dobijamo ciljane posetice, koji zaista traže baš to šta mi nudimo (nisu zalutali)

2. Povećava se stopa konverzije posetioca u kupca

3. Pretraživačima, koji rangiraju sajt, će biti jasno čime se firma bavi i o čemu je sajt

Loše izabrane ili na pogrešan način upotrebljavanje ključne reči na web stranici mogu dovesti do suprotnih efekata od željenih.

Tu smo da vam pomognemo, analiziramo, uporedimo i izaberemo ključne reči koje najviše odgovaraju vašim potrebama! Koliko puta, na kojim mestima, u kojim oblicima upotrebljavati reči? Prespustite nama! Vi samo uživajte u rezultatima :)!

SEO

Mi ćemo vam pomoći da vaš sajt bude optimizovan i na prvoj strani! Sve drugo ne računamo…

Društvene mreže

Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest..Otvaramo i vodimo stranice za vas, uz kreiranje sadržaja.

Izrada sajta

Web dizajn, izrada sajta prema vašim potrebama, željama i u skladu sa SEO standardima!