
Klijent pita: zašto moj “savršeni“ sadržaj ne privlači kvalitetne linkove?
Sadržaj
Evo nekoliko blokada na putu sa kojima se suočavamo kada je u pitanju pisanje sadržaja za sajt za koji kampanja tek počinje.
-
Kada sajt već ima sličan sadržaj.
Ako ne pretražite da vidite da li takav sadržaj kojem ste naginjali se već nalazi na vašem ciljnom sajtu, možda trošite puno vremena. Postoji jednostavno rešenje. Pretražite neke glavne ključne reči koje se odnose na ciljani proizvod sajta, da biste videli da li već imaju nešto slično. Ukoliko sadržaj kakav ste planirali već postoji, gubite vreme.
-
Sadržaj nije odgovarajući za čitaoce.
Logično je da ne želite da pokušate da čitate o rasama pasa na blogu koji se fokusira na zdravstvenu zaštitu, jer sadržaj ne bi bio dobar. To nije svrha tog sajta. Vrlo je dobra ideja da provedete vreme gledajući sajtove koji su konkurentski, kao i sajt na kojem radite, kako biste bili sigurni da će se vaš sadržaj dobro uklopiti. Poznavanje proizvoda sa kojim radite je pola posla. Jako je bitno da se unesete u ovaj proces i da ga doživite lično.
Pobrinuti se da sajt ima pravi “ton” je gotovo podjednako važno kao i da budete sigurmi da ima pravu publiku.
-
Sadržaj jednostavno nije vredan linkova.
Ovo je osetljiva tema, jer je jako teško reći klijentu da sajt/sadržaj u koji je uložio dosta vremena jednostavno nije dobar. Izgleda da neki klijenti imaju ideju da bilo koji sadržaj koji su do sada objavljivali je vredan linka, kada u stvarnosti to nije. Prikazivanje DOBROG sadržaja na istu temu pomaže developerima da razumeju elemente koji moraju biti uključeni kako bi se ovaj članak mogao donesti više linkova i klikova.
Tema DOBROG SADRŽAJA je jako opširna, zato nemojte gubiti vreme pišući sami sadržaj. Posvetite se vašem poslu, a profesionalcima prepustite brigu o vašem sajtu!
Pozovite nas da se dogovorimo!
- Posted by Jelena Aksentijevic
- On October 22, 2018
- 0 Comment