Istraživanje: Internet služi za?
Brendovi trebaju bolje da razumeju društvene medija i njihovo korišćenje od strane današnjih potrošača jer samo razumevanjem potreba i ambicija potrošača i pružanjem sadržaja koji tada postaje društvena roba, brend može da izgradi čvrste i vrednosne odnose sa konzumentima.
Većina njih kao svoju najčešću aktivnost na internetu navodi gledanje video sadržaja, posećivanje različitih sajtova, kao i posećivanje profila svojih prijatelja i uređivanje vlastitih profila.
– Posle osam godina istraživanja, možemo da zaključimo da postoje samo pet osnovnih ljudskih potreba kada se radi o upotrebi interneta. Današnji korisnici svetsku mrežu pre svega koriste za učenje, građenje odnosa, zabavu, napredak i priznanje, kaže Glen Parker, autor izveštaja.
Potrošači se pre svega povezuju s brendovima koje zadovoljavaju ove njihove osnovne potrebe. Međutim, osnovne potrebe korisnika interneta variraju u različitim kategorijama ispitanika, na što moraju pažljivo da vode računa brendovi prilikom osmišljavanja i realizovanja svojih kampanja. Dok u evropskim zemljama ispitanici društvene medije pre svega cene zbog mogućnosti unapređenja društvenih odnosa, u ostatku sveta ih prvenstveno vide kao sredstvo zabave i opuštanja. Tako npr. konzumenti u Indiji (88 odsto) ili Meksiku (85 odsto) najčešće dele zanimljive sadržaje o proizvodima i uslugama. Sa druge strane to čini samo 60 odsto konzumenata u Velikoj Britaniji koji se pre svega vode radoznalošću koja je svojstvena britanskim potrošačima, i najviše vrednuju kad brend govori nešto novo ili neočekivano.
- Posted by Jelena Aksentijevic
- On July 9, 2018
- 0 Comment