Facebook menja način na koji oglašivači određuju budžet oglasa
Velika promena dolazi do načina na koji oglašavate svoj sadržaj na Facebooku. Od septembra 2019. godine, sve Facebook kampanje će biti migrirane na optimizaciju budžeta kampanje.
To znači da će oglašivači morati da odrede jedan budžet kampanje za sve skupove oglasa. Facebook će automatski distribuirati budžet na najuspješnije skupove oglasa, za koje važi da generišu najbolje rezultate za kampanju.
Evo vizuelizacije koju obezbeđuje Facebook, o tome kako kampanje funkcionišu sa i bez optimizacije budžeta kampanje.
Izvor: www.searchenginejournal.com
Predstojeće promene će se primeniti na sve nove i postojeće kampanje. Trenutno, optimizacija budžeta kampanje je opcionalno podešavanje. Oglašivači takođe imaju opciju da postavljaju budžete za pojedinačne skupove oglasa. U septembru, optimizacija budžeta kampanje biće podrazumevana postavka koja se ne može isključiti. Verovatno je da će to biti značajna promena za većinu oglašivača koja će zahtevati period prilagođavanja. Iako Facebook tvrdi da optimizacija budžeta kampanje može generisati više rezultata i niže troškove.
Facebook ističe sledeće prednosti optimizacije budžeta kampanje.
- Ostvarite najviše rezultata za svoj budžet i smanjite ukupne troškove po rezultatu.
- Uštedite značajno vreme automatizovanim procesom koji eliminiše potrebu za ručnim prebacivanjem budžeta između skupova oglasa.
- Pojednostavljen proces upravljanja kampanjom sa manje budžeta za praćenje i preraspodelu tokom optimizacije.
- Efikasnija potrošnja kod publike uz proces koji pronalazi prilike za najniže troškove u svim skupovima oglasa i tržištima.
Facebook daje oglašivačima dovoljno vremena da se upoznaju sa optimizacijom budžeta kampanje pre nego što postane podrazumevana stavka.
Izvor: www.searchenginejournal.com
- Posted by Jelena Aksentijevic
- On February 7, 2019
- 0 Comment